Дата публикации 20.08.2020
Поліція
У Полтавській області працівники call-центру «102» змогли обробити до 49-ти тисяч дзвінків. Саме стільки звернень до поліції було за останні сім місяців, цього року, передає прес-служба Нацполіції у Полтавській області.
Як зазначається, понад 40% цих дзвінків стосувалися кримінальних правопорушень. Щоб покращити реагування поліції, в області обговорили стан реєстрації документів, проаналізували оперативність прибуття копів на місце події, а ще результати виконання службових завдань. Найбільшу увагу нині зосередили на дотриманні прав затриманих.
Також, начальник управління організаційно-аналітичного забезпечення Апарату поліції області Віктор П’яташ визначив пріоритетні напрями та побажав успіхів.
Раніше, видання 05366 повідомляло: «Товари в мережі та найм квартир: шахраї знову дурять кременчужан». А також: подробиці пожежі біля авторинку у Кременчуці та «Товари в мережі та найм квартир: шахраї знову дурять кременчужан».
Нацполіція у Полтавській області