Дата публикации 10.09.2021
Робота з керівною ланкою пожежно-рятувальних підрозділів — окремий напрямок роботи психологічної служби. Саме в від них, в першу чергу, залежить згуртованість колективів, взаємини між собою, а як наслідок — ефективність оперативно-рятувальної діяльності. Для керівного складу ключовими навичками є уміння ладнати з людьми. Формуванню цього вміння сприяє знання механізмів взаємосприйняття, якими є: прихильність (гарний колектив важко залишати); симпатія; довіра, тобто віра в конкретну людину чи якісь її чесноти, довіра багато в чому визначає надійність спілкування; повага. З метою удосконалення навичок ефективної взаємодії, як всередині колективу, так і з населенням, психологом Головного управління 9 вересня проведено тренінг “Вирішуємо конфлікти” в колективі 2 державного пожежно-рятувального загону м. Вінниці. В ході заняття вирішувались такі завдання, як налагодження співробітництва, продуктивної діяльності в групі, підведення учасників до усвідомлення унікальності людської особистості, демонстрація різноманітності поглядів на одні і ті ж образи (предмети, поняття), розвиток навичок групової взаємодії, активізація творчого мислення, поліпшення навичок уважного слухання і висловлювання власних думок, ілюстрація «викривлення» змісту повідомлень під час їх передачі.
Відділ соціально-гуманітарної роботи та психологічного забезпечення ЦЗД