Дата публикации 09.03.2022
У наш час людям дуже важливо підтримувати свій тонус на найвищому рівні. Так можна мати енергію, щоб зробити якомога більше справ за короткий проміжок часу. Саме тому бізнес, що побудований на продажах чаю й кави, завжди має хороші прибутки. Але для багатьох підприємців залишається актуальним таке запитання: який продукт обрати, аби не довелося за нього червоніти перед покупцями? Крім того, їх цікавить: як знайти найдійного постачальника з недорогою продукцією?
Саме в цьому ми й будемо зараз розбиратися. Але відразу слід відзначити, що одна з найцікавіших пропозицій щодо покупки кави та чаю є на сайті виробника й імпортера Лідер Кава.
Обираємо продукт
Якщо ви вирішили купити чай і каву гуртом, то не поспішайте погоджуватись на першу-ліпшу пропозицію. Хоча б тому, що потрібно добре знати смаки свого покупця. В ідеї продавати те, що подобається вам, раціональне зерно, безумовно, є. Проте ваші вподобання можуть не збігатися з думкою більшості. І це буде ледь не найбільша халепа, що взагалі може трапитись з бізнесменом.
Звідси випливає кілька рекомендацій:
- Уникайте ставки на “екзотику”. Звісно, немає нічого поганого в тому, щоб в асортименті був чай зі смаком цитрусових або альпійської трави. Але уникайте крайності: тайський синій чай, геммайтя і подібні позиції не мають бути основою асортименту. Те саме стосується й кави.
- Дбайте про здоров`я покупців. Подумайте зайвий раз, чи варто замовляти каву и чай зі штучними ароматизаторами, адже зараз досить багато компромісних натуральних варіантів. Приміром, популярний у наш час чай з бергамотом майже завжди робиться з використанням натуральних масел. Крім того, можна зробити категорії товарів для окремих ситуацій: ця для тих, у кого тиск низький, а ця – для гіпертоніків і т. д.
- Уникайте продукції відверто низької якості, бо вона буде антирекламою вашого магазину. З іншого боку, елітні сорти чаю й кави будуть затребувані хіба що в столиці та деяких обласних центрах. Натомість обирайте те, що є оптимальним за ціною і якістю. Наразі “рулить” саме середній сегмент, принаймні в нашій країні.
Як бачите, це зовсім нескладно!
Обираємо постачальника
У нашій країні зараз лише декілька прямих постачальників – буквально пара десятків. Усі решта – звичайні перекупники зі значними накрутками. Саме тому є зміст знайти сайти, де торгують найбільш авторитетні оптові компанії. У них обов`язково має бути інтернет-майданчик.
Коли ви знайдете такий магазин зі знижками для гуртових покупців, можете випробувати його за такими критеріями:
- Чи надаються там сертифікати якості міжнародного зразка – ISO?
- Як там зберігаються чай і кава?
- Як швидко відбувається відправлення?
- Чи гарантується там повернення продукту неналежної якості протягом двох тижнів?
- Наскільки великий там асортимент і як часто він поповнюється? Чи вистачить у цього інтернет-магазина запасів для регулярних поставок?
Регулярна співпраця вигідна обом сторонам, тому хороші менеджери залюбки погодяться відповісти на ваші запитання.
Підсумки
Звичайно, у вас можуть бути і власні критерії якості продукції, а також вимоги до постачальника. Але в будь-якому разі постарайтесь підібрати проникливі запитання, на які консультанти не зможуть відповісти двозначно. Якщо вам не дадуть жодних гарантій, пошукайте інших. Ну а формування асортименту – це вже більш гнучкий чинник, який можна корегувати по ходу.