Найчастіше дзвінки скеровувалися до Національної поліції України
Телефонна служба 112 у Київській області розпочала свою роботу. Це «єдине вікно» для звернення громадян, які опинилися у надзвичайній ситуації.
Про це повідомляє голова Міністерства внутрішніх справ Ігор Клименко.
Це альтернатива гарячим лініям 101, 102, 103 та 104, яка дозволяє уникнути необхідності окремо дзвонити кожній службі. Запровадження єдиного номера для виклику екстрених служб стартувало в місті Києві. За майже три місяці надійшло понад 167 тисяч викликів. Найчастіше дзвінки скеровувалися до Національної поліції України.
Крім того, особи з порушенням слуху чи мовлення можуть звернутися на цей номер. Перекладачі жестової мови служби 112 обробили понад 2 тисячі таких звернень з 1 липня 2023 року.
Не збавляємо темпи й продовжуємо працювати над тим, щоб служба 112 якнайшвидше функціонувала на всій території України, — йдеться в повідомленні.
«Коментарі» писали, що у Гостомелі на території Київської області нададуть безкоштовну допомогу – йдеться про прийом лікаря-терапевта 28 вересня у виїзному форматі.
Джерело: https://t.me/Klymenko_MVS/337