Людей просять вірити лише офіційним повідомленням
Фото умовне
Компанія «Київстар» пообіцяла абонентам компенсації за відстуність звʼязку у вівторок, 12 грудня. Однак після цього у соціальних мережах активізувались шахраї. Про це повідомили у пресслужбі мобільного оператора.
«Зараз у різних месенджерах активізувались шахраї, тому ми просимо вас довіряти тільки офіційній інформації. Новини про компенсації та терміни відновлення мережі надходитимуть виключно з офіційних сторінок компанії. Застерігаємо вас не ділитися номерами телефонів та особистими даними з підозрілими людьми, вони можуть виявитись шахраями», – йдеться у повідомленні.
Додамо, увечері у «Київстар» заявили, що вже відновили частину послуг. Решту будуть відновлювати поступово і сподіваються зробити це упродовж середи, 13 грудня.
Читайте також: Збій у Київстар. Абоненти не можуть змінити оператора через нацроумінг
Нагадаємо, від самого ранку сьогодні також триває технічний збій у мобільній мережі «Київстар» Через це тимчасово недоступні послуги зв'язку та доступу в інтернет. У компанії повідомили, що вони стали мішенню потужної хакерської атаки. Альтернативою мобільному зв’язку можуть стати стаціонарні телефони. Також зв'язок можна підтримувати за допомогою месенджерів Viber, WhatsApp, Telegram, Signal, Messenger Facebook, Instagram тощо. Месенджери будуть працювати з допомогою Інтернету, або Wi-Fi.